Právě je stř 26. čer 2019 22:48:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: pon 19. bře 2012 15:44:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21. čer 2011 13:33:07
Příspěvky: 403
Bydliště: Ostrava
Kutil... ok, mrknu na to chlape,dik ;)

_________________
čtyři nohy je jistota s hondou cr-v r.v.97 LPG 95kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: sob 24. bře 2012 20:16:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35
Příspěvky: 143
Zdravím všechny kolegy říkal jsem že napíšu až budu mít s e85 nějaké poznatky tak: natankoval jsem 15l e85 a najeto 150km a ještě tam trošku je ale trochu tam bylo než sem tankoval tak že 10l i kdyby 11 tak sem spokojenej studené starty v pohodě a jezdí to jako na n95,ale unas stál n95 36kč a e85 25,50 a dnes n95 37,60 a e85 26,50 skrátka jsou to pěkný ku--y nechápu kam až to chtějí hnát :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: pon 26. bře 2012 9:29:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21. čer 2011 13:33:07
Příspěvky: 403
Bydliště: Ostrava
Kutil::toto se neda resit,kdyz jsem zacal s LPG,tak jsem tankoval za 7kč/1L tet us beru za 17kč/1L ,ale porad to neni 37.50kč/1L jako benzin,TZN ze to je porad o 50% levnejsi a o tom to je,ale us by se mohli uklidnit a nechat tu cenu zmrazenou :evil:

_________________
čtyři nohy je jistota s hondou cr-v r.v.97 LPG 95kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: sob 31. bře 2012 4:00:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Příspěvky: 18
Bydliště: Most
Mě nějak nesedí proč by se bez přídavné jednotky měla zvednout spotřeba...
Lambda vyhodnotí chudou směs,a přidá množství... Ale to samé dělá i ona jednotka, která prodlužuje vstřik ab směs obohatila.... Takže prašť jako uhoď. Co jsem četl tak jednotka se přidává hlavně proto že ecu většinou není schopno takovou velkou korekci udělat a vyhodnotí to jako chybu.
Pak má výhodu že většinou jsou s teplotním čidlem a v zimě přidají více směsi. Za dobře peníze jsem našel za 3 tis.ale nemá čidlo...

_________________
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: úte 03. dub 2012 20:09:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35
Příspěvky: 143
Tak zaprvé zdravím nového kolegu ve foru: a ted reaguji na Xfantasy poměr směsi benzín 21.4:1 biolíh 9,5:1 takže jak říkaš ježdění bez jednotky: Studené starty pokud nebudeš mít velkou baterii nenastartuješ pokud ano než se motor ohřeje bude škubat atd. jízda na chudou směs nese riziko podpálení ventilu poničení ven. sedel apod. o jízdě na chudou směs kterou lambda a poč. nejsou schopni korigovat Tě myslím nebudu poučovat. A ted s jednotkou korekce doby vsrřiku chlazení ventilu a sedel skratka koriguje jako jízdu na benzín a studené starty : Já mám jednotku bez snímače teploty mám časový (sytič) když rámo otočím klíček do polohy 1 čekám cca5vveřin čímž aktivuji sytič a opravdu to chytne skro na otočení sytič je aktivní cca1mim při tepem startu startuji hned ja myslím že ta jednotka je potřeba (je to jen muj názor)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: stř 04. dub 2012 5:16:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Příspěvky: 18
Bydliště: Most
Samozřejmě problematiku chápu. Jednotku nezatracuju. Přidá Množství paliva a ecu nemusí dělat tak velké korekce. Prakticky to samé by měl vyřešit palivový regulátor se zvednutým tlakem. Tím na stejnou dobu vstřiku dodá více palivaa případné korekce udělá sama ecu na základě lambdy .

_________________
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: stř 04. dub 2012 16:12:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35
Příspěvky: 143
Ta jednotka hlavně prodlužuje dobu vstřiku ,ale je to věc nazoru jestli tu jednotku namontovat ,nebo skusit jezdit na čistej e85 nebo jinou vychytávku. Ale já osobně dávám přednost věcem které sjou odskoušené mají nějaký atest a záruku nechci experimentovat odpálit si motor aby oprava vyšla na víc peněz než stojí ta jednotka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: stř 04. dub 2012 18:49:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Příspěvky: 18
Bydliště: Most
Ale jo, to jsme za jedno. Množství paliva se musí zvýšit každopádně. Ecu by sice měla zvládnout korekce, ale bohužel ta vychází z informací od lamdy. Takže dělá korekce jen v určitém spektru. Pokud se sešlápne pedál, ecu nebere hodnoty lamdy v potaz a jede natvrdo dle přednastavené křivky. A zde je problém že směs může být chudá. Toto vyřešíprodloužení vstřiku nebo zvednutí tlaku redukčním ventilem.
Osobně teprve zkouším co dělá Éčko s ecu a zjišťuji jaký způsob bude lepší. Tajně doufám že by to mohl skoro nový Jazz umět, protože Éčko je v Jazzu už od roku 2006.

Zatím mám malý poměr Éčka a hodnoty bohatosti jsou v pořádku, ale jsem zvědavej co ukáže větší poměr.
Jde mi o to najít snadné řešení už proto že jezdím na servisní prohlídky.... A nerad bych aby to viděli...
Ten reduktor mi přijde jako"čistčí" řešení.

Krabiček je spoustu, jakou máš ty? Našel jsem i za 3 tisíce....
Nemám zrovna moc dobrý přístup ke vstřikum, je přes ně sací potrubí..

_________________
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: pon 16. dub 2012 19:26:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35
Příspěvky: 143
Zdravím a omluva za pozdní odpověd nebyl čas tak že jak se ta etanolová jednotka jmenuje nevím,ale zadej do vyhledavače adapter e85 a ja mám tu co má přepínání na manualní a automatické ovladání jezdí to jako na benzín.Ale už sem měl problém to ráno natočit chytlo to třeba až na 6krát potom už v pohodě na doporučení prodejce sem jednotku skalibroval a obohatil studeny start zítra rano uvidím a co Xfantasy jak si daleko s e85?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: pon 16. dub 2012 21:38:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Příspěvky: 18
Bydliště: Most
Co myslíš tím žes ji zkalibroval? Myslíš kontrolu hodnot lamdy s následným přidání korekce?
Krabička na kterou si myslím má manuální možnost korekce bohatosti a studený start se řeší pěti vteřinovou prodlevou před
Jinak zatím mám 1:1 a vše ok. Tak vyjíždím nádrž abych zkusil čisté Éčko

_________________
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Originál a repas turbo Honda
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů