Právě je stř 26. čer 2019 23:11:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: úte 22. kvě 2012 21:27:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Příspěvky: 18
Bydliště: Most
Obsah jsem neříkal....
Korekce naznačuje fuel trim a je skutečně na 20 %. Koukám na to přes diagnostiku live. Na benzín je korekce nula až pět % , na E85 je nyní přes 20%. Na Scenicu s lpg mám dokonce fuel trim 60%

_________________
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: stř 23. kvě 2012 22:45:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Příspěvky: 18
Bydliště: Most
Tak jsem zkoušel namontovat jednotku...
No hrůza... Dostat se prsty za sací potrubí byla hrůza. Objevil se první problém, konektory neseděly, výstupek na správnou polohu byl menší než originál. Musel jsem nožem vyříznout větší drážku. Znovu jsem nasadil konektory,, ale bohužel v opačném pořadí. Motor nenastartoval.
Další pokus byl později. Konektory jdou špatně nasunout. Teť už motor naskočil. Chtěl jsem přidat procenta na automat, ale nějak jsem se do toho zamotal. Povedlo se mi předělat jak automat tak e85, ale bohužel špatně . Takže sem domů dojel na e70. Diagnostika ukazuje korekci 10-20 %, takže by to chtělo přidat. Kouknu na to zítra.
Bohužel nevidím na konektory, tak nevím jestli dobře sedí....

_________________
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 17:30:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35
Příspěvky: 143
To tě lituju nevím kde jsi vzal plus a kdyby jsi měl špatně zapojené zasuvky na vstřikovačích tak to nenatočíš ty zastrčky jsou na prd já je musel také upravovat a to nastavení není tak složité zapni klíček a zmačkní buton kontrolky na jednotce zablikají tak tlačítko pust červená bliká pořád modrá určuje mod a žlutá obohacování např. modrá blikne 3krát jeto mod auto zmačkneš tlačítko abudeš držet dokud rychle nezablikají a budeš pořad držet a počítat bliknutí napočítáš 20 a pustíš tlačítko kontrolu provedeš modrá blikne 3krát a žlutá 20krat vypneš uplně klíček a je nastavení uloženo v paměti každy mod musíš nastavit vzlášt zakladní nastavení je v manualu jestli máš dotaz a budu vědět pomužu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 21:57:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Příspěvky: 18
Bydliště: Most
Už v pořádku.... Vše jede jak má.
Nj, konektory byly obráceně a auto nenastartovalo. Plus to bere ze vstřiků , dokonce i z opačného směru ;)
Programování jsem nakonec pochopil, není to složité.
Konektory mě mrzí,z nich jsem fakt zklamaný. Vypadá to ale že již sedí dobře. Od té doby žádné vynechání zapálení.... Mrzí mě také režim automat, který vlastně automat není. Je to jen malá korekce s tím aby si ecu dodělala korekce ±15%
Pocitově to jede líp než na benzín. Spotřebu zatím nevím, ale odhaduji +1.5l

_________________
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: úte 12. čer 2012 20:43:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35
Příspěvky: 143
Ahoj tak jak to jezdí na čisté ečko? Byl jsi na nějakém (doseřízení) jak ti to startuje studené a jaké máš navíšení spotřeby? Promin,za tu záplavu otázek, ale jsem zvědavej na tvuj poznatek. Já pořad čekám na výměnu moji jednotky sem docela otrávenej. :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bioethanol85
PříspěvekNapsal: stř 13. čer 2012 11:30:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Příspěvky: 18
Bydliště: Most
Zdá se mi že to jede líp než na benzín. Studené starty jsou horší,ale nic extrémního.Nastavil jsem si studený start na +50% a je to OK.
Spotřebu zatím přesně nevím,ale podle posledních tankování běžná spotřeba o cca 1 litr.
U mne 6 l/100 běžná jízda a 10 l/100 německá dálnice (maximálka 190 a průměr asi 150 km/h). Dneska jsem chtěl tankovat a doplnit hodnoty,ale v Mostě došlo Éčko.Takže vycházím z údajů co mi vyhodila apk v androidu.

Jezdím na nastavení Auto a to jsem si tuším nastavil na +20%.Ecu si takto přidává kolem 8%.

Jízda je jinak v pohodě,jede dobře jak v nízkých otáčkách tak vysokých. Ecu mě nutí řadit do 2000 ot a jízda na pětku je kolem 1700 ot v pohodě. Teť mě nekamenujte za nízké otáčky,mám iVTEC a ten je uzpůsoben na takovýto eco provoz. Při větším sešlápnutí plynu si Ecu řekne o podřazení....

EDIT: tak jsem dotankoval a zatím nic moc,spotřeba asi o 2 litry.... I když pořád je brzo dělat závěry...

_________________
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Originál a repas turbo Honda
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů