bioethanol85

1996-2001

Moderátor: yogifrenk

Odpovědět
yogifrenk
Moderátor
Příspěvky: 403
Registrován: úte 21. čer 2011 13:33:07
Bydliště: Ostrava

bioethanol85

Příspěvek od yogifrenk »

Kutil... ok, mrknu na to chlape,dik ;)
čtyři nohy je jistota s hondou cr-v r.v.97 LPG 95kw

kutil
Příspěvky: 143
Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35

bioethanol85

Příspěvek od kutil »

Zdravím všechny kolegy říkal jsem že napíšu až budu mít s e85 nějaké poznatky tak: natankoval jsem 15l e85 a najeto 150km a ještě tam trošku je ale trochu tam bylo než sem tankoval tak že 10l i kdyby 11 tak sem spokojenej studené starty v pohodě a jezdí to jako na n95,ale unas stál n95 36kč a e85 25,50 a dnes n95 37,60 a e85 26,50 skrátka jsou to pěkný ku--y nechápu kam až to chtějí hnát :oops:

yogifrenk
Moderátor
Příspěvky: 403
Registrován: úte 21. čer 2011 13:33:07
Bydliště: Ostrava

bioethanol85

Příspěvek od yogifrenk »

Kutil::toto se neda resit,kdyz jsem zacal s LPG,tak jsem tankoval za 7kč/1L tet us beru za 17kč/1L ,ale porad to neni 37.50kč/1L jako benzin,TZN ze to je porad o 50% levnejsi a o tom to je,ale us by se mohli uklidnit a nechat tu cenu zmrazenou :evil:
čtyři nohy je jistota s hondou cr-v r.v.97 LPG 95kw

Xfantasy
Příspěvky: 18
Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Bydliště: Most

bioethanol85

Příspěvek od Xfantasy »

Mě nějak nesedí proč by se bez přídavné jednotky měla zvednout spotřeba...
Lambda vyhodnotí chudou směs,a přidá množství... Ale to samé dělá i ona jednotka, která prodlužuje vstřik ab směs obohatila.... Takže prašť jako uhoď. Co jsem četl tak jednotka se přidává hlavně proto že ecu většinou není schopno takovou velkou korekci udělat a vyhodnotí to jako chybu.
Pak má výhodu že většinou jsou s teplotním čidlem a v zimě přidají více směsi. Za dobře peníze jsem našel za 3 tis.ale nemá čidlo...
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010

kutil
Příspěvky: 143
Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35

bioethanol85

Příspěvek od kutil »

Tak zaprvé zdravím nového kolegu ve foru: a ted reaguji na Xfantasy poměr směsi benzín 21.4:1 biolíh 9,5:1 takže jak říkaš ježdění bez jednotky: Studené starty pokud nebudeš mít velkou baterii nenastartuješ pokud ano než se motor ohřeje bude škubat atd. jízda na chudou směs nese riziko podpálení ventilu poničení ven. sedel apod. o jízdě na chudou směs kterou lambda a poč. nejsou schopni korigovat Tě myslím nebudu poučovat. A ted s jednotkou korekce doby vsrřiku chlazení ventilu a sedel skratka koriguje jako jízdu na benzín a studené starty : Já mám jednotku bez snímače teploty mám časový (sytič) když rámo otočím klíček do polohy 1 čekám cca5vveřin čímž aktivuji sytič a opravdu to chytne skro na otočení sytič je aktivní cca1mim při tepem startu startuji hned ja myslím že ta jednotka je potřeba (je to jen muj názor)

Xfantasy
Příspěvky: 18
Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Bydliště: Most

bioethanol85

Příspěvek od Xfantasy »

Samozřejmě problematiku chápu. Jednotku nezatracuju. Přidá Množství paliva a ecu nemusí dělat tak velké korekce. Prakticky to samé by měl vyřešit palivový regulátor se zvednutým tlakem. Tím na stejnou dobu vstřiku dodá více palivaa případné korekce udělá sama ecu na základě lambdy .
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010

kutil
Příspěvky: 143
Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35

bioethanol85

Příspěvek od kutil »

Ta jednotka hlavně prodlužuje dobu vstřiku ,ale je to věc nazoru jestli tu jednotku namontovat ,nebo skusit jezdit na čistej e85 nebo jinou vychytávku. Ale já osobně dávám přednost věcem které sjou odskoušené mají nějaký atest a záruku nechci experimentovat odpálit si motor aby oprava vyšla na víc peněz než stojí ta jednotka.

Xfantasy
Příspěvky: 18
Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Bydliště: Most

bioethanol85

Příspěvek od Xfantasy »

Ale jo, to jsme za jedno. Množství paliva se musí zvýšit každopádně. Ecu by sice měla zvládnout korekce, ale bohužel ta vychází z informací od lamdy. Takže dělá korekce jen v určitém spektru. Pokud se sešlápne pedál, ecu nebere hodnoty lamdy v potaz a jede natvrdo dle přednastavené křivky. A zde je problém že směs může být chudá. Toto vyřešíprodloužení vstřiku nebo zvednutí tlaku redukčním ventilem.
Osobně teprve zkouším co dělá Éčko s ecu a zjišťuji jaký způsob bude lepší. Tajně doufám že by to mohl skoro nový Jazz umět, protože Éčko je v Jazzu už od roku 2006.

Zatím mám malý poměr Éčka a hodnoty bohatosti jsou v pořádku, ale jsem zvědavej co ukáže větší poměr.
Jde mi o to najít snadné řešení už proto že jezdím na servisní prohlídky.... A nerad bych aby to viděli...
Ten reduktor mi přijde jako"čistčí" řešení.

Krabiček je spoustu, jakou máš ty? Našel jsem i za 3 tisíce....
Nemám zrovna moc dobrý přístup ke vstřikum, je přes ně sací potrubí..
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010

kutil
Příspěvky: 143
Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35

bioethanol85

Příspěvek od kutil »

Zdravím a omluva za pozdní odpověd nebyl čas tak že jak se ta etanolová jednotka jmenuje nevím,ale zadej do vyhledavače adapter e85 a ja mám tu co má přepínání na manualní a automatické ovladání jezdí to jako na benzín.Ale už sem měl problém to ráno natočit chytlo to třeba až na 6krát potom už v pohodě na doporučení prodejce sem jednotku skalibroval a obohatil studeny start zítra rano uvidím a co Xfantasy jak si daleko s e85?

Xfantasy
Příspěvky: 18
Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Bydliště: Most

bioethanol85

Příspěvek od Xfantasy »

Co myslíš tím žes ji zkalibroval? Myslíš kontrolu hodnot lamdy s následným přidání korekce?
Krabička na kterou si myslím má manuální možnost korekce bohatosti a studený start se řeší pěti vteřinovou prodlevou před
Jinak zatím mám 1:1 a vše ok. Tak vyjíždím nádrž abych zkusil čisté Éčko
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010

Odpovědět