bioethanol85

1996-2001

Moderátor: yogifrenk

Odpovědět
Xfantasy
Příspěvky: 18
Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Bydliště: Most

bioethanol85

Příspěvek od Xfantasy »

Co myslíš tím žes ji zkalibroval? Myslíš kontrolu hodnot lamdy s následným přidání korekce?
Krabička na kterou si myslím má manuální možnost korekce bohatosti a studený start se řeší pěti vteřinovou prodlevou před
Jinak zatím mám 1:1 a vše ok. Tak vyjíždím nádrž abych zkusil čisté Éčko
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010

kutil
Příspěvky: 143
Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35

bioethanol85

Příspěvek od kutil »

Ahoj ja mám krabičku kde se da přepínat GAZ-E70-E85-AUTO. Gaz znamená čistě n95 a kalibrace nemá s korekcí střiku nic společného to znamená přidaní paliva nevím jaký máš kyt ,ale ja jezdím už na čistej e85 a studene starty poslední dobou nebyli valné ,ale po přidání paliva se to zlepšilo a tu pětivteřinovou prodlevu mám také, jenom se zeptám ty máš tu krabičku?

Xfantasy
Příspěvky: 18
Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Bydliště: Most

bioethanol85

Příspěvek od Xfantasy »

Ahoj,
Ne krabičku ještě nemám. Musím tento měsíc na servisní prohlídku, tak jí vyřeším pak.
Tu korekci/ kalibraci myslíme stejnou věc. Tím že přidáš více éčka fyzicky prodloužíš dobu vstřiku.

Vypadá to že krabičku myslíme stejnou... Množství paliva se dá dobře sledovat na diagnostice z hodnot lambdy a korekcí Fuel Trim.
Nyní mám v nádrži asi poměr E60-70 a ecu už na plný plyn nedodá dost paliva. Při běžné jízdě si ecu udělala korekci vstřiků o 24% , a vše je ok, ale při plným plynu spadne lambda na nulu.
Mám tam asi deset litrů, tak to vyjedu a natankuju ba. Udělám servis a domluvím krabičku.
V Českých Budějovicích ji mají za 2700. Asi si to od nich nechám udělat, mám obavy aby ecu nehlásila chybu vstřiků. Prý některý Hondy provádí test....
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010

kutil
Příspěvky: 143
Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35

bioethanol85

Příspěvek od kutil »

Ahoj Ty jezdíš bez kytu? a jak Ti to ráno chytá, píšeš že máš v nádrži asi e60 až e70 asi odhaduješ poměr lihu a benzínu e70 je 75%lihu a25%benzínu když sem měl v nadrži ještě nějaky benzín tak se motor take choval jinak než na čisté e85 jsem opravdu zvědav jak ti to bude chodit bez upravy až natankuješ čisté e85, jak popisuješ své dojmy nynějšího chodu motoru se divím že se Ti ještě nerosvítila kontrolka poruchy ecu na přist.desce a tu kalibraci si mužeš prohlédnout na(EZ85 Conversion Kit Calibration Guide)a tam je třetí odzhora ta kalibrace je to sice v anglčtině ale dá se to pochopit :ugeek:

Xfantasy
Příspěvky: 18
Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Bydliště: Most

bioethanol85

Příspěvek od Xfantasy »

Jo, zatím bez kitu.
Chtěl jsem vědět jak se ecu zachová. Auto je poměrně nové, tak jsem chtěl vědět jak počítá s ethanolem.
Poměr odhaduji, zbylo mi deset litrů e50 a dotankoval deset e85.
Čistej e85 už dávat nebudu, tahle směs je asi limit. Ecu si s tím poradila dobře, korekce je 24% , ale bohužel pevná mapa ecu už tak velkou korekci nemá a směs je na ní chudá. Takže nemá cenu zkoušet čistý éčko, sice věřím že by to ecu zase zvládla, ale pokud se nesmí plně šlápnout plyn nedá se to plně použít. Takže koupím krabičku a bude klid.
Jinak chytá to dobře i v minus dva a jede taky krásně. Mám tušení že Jazz má dvě svíčky na válec...
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010

kutil
Příspěvky: 143
Registrován: ned 29. kvě 2011 22:00:35

bioethanol85

Příspěvek od kutil »

určitě ti ten kyt pomuže akorat bych rad věděl kde bereš e50 nebo e70 protože na pumpě v čr mužeš natankovat pouze e85, ale asi to chapu,že míchaš e85an95 na pul a říkaš tomu e50 a jezdi na čiste ečko bez uprav není šetrné ani k ventilum a pod.

Xfantasy
Příspěvky: 18
Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Bydliště: Most

bioethanol85

Příspěvek od Xfantasy »

Ano odhad. Mám to míchané jak jsem psal.
Šetrné to není když nemáš korekci.... Směs je chudá a to není dobré pro výfukové ventily. Píšu ale že u mě je vše ok, protože si ecu dokázala udělat korekce sama a přidala na vstřikách 24%. Čímž docílila toho samého jako dělá Kit. Ovšem korekce dělá ecu pouze v běžném režimu! Při plném výkonu jede na tvrdo podle nastavené mapy a zde je potřeba přidat palivo Kitem ....
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010

yogifrenk
Moderátor
Příspěvky: 403
Registrován: úte 21. čer 2011 13:33:07
Bydliště: Ostrava

bioethanol85

Příspěvek od yogifrenk »

trosku ma zkusenost,pomer 1:1 a jede to normalne i kdys tam nemam elektronicke krabicky,je pravda,ze za studena si s tim jednotka trosku nevi rady,ale po cca 500metrech jede uplne v pohode,potom to prepne na plyn a jede jeste levneji ;) chlapi,narvete tam plyn a mate po starostech ,je to sice investice,ale 100% navratna 8-)
čtyři nohy je jistota s hondou cr-v r.v.97 LPG 95kw

Xfantasy
Příspěvky: 18
Registrován: sob 31. bře 2012 3:42:40
Bydliště: Most

bioethanol85

Příspěvek od Xfantasy »

LPG mám na Scenikovi. Je to bezva,o tom není co debatovat,ale revize,dvojí emise,omezení v gráži....
Zatím LPG do Hondy nechci....
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010

yogifrenk
Moderátor
Příspěvky: 403
Registrován: úte 21. čer 2011 13:33:07
Bydliště: Ostrava

bioethanol85

Příspěvek od yogifrenk »

no nevim,revize 200kc do podzemek nejezdim ani s druhym autem,nenecham si to vybrat a o 50% mensi naklady vse predci,muj nazor,mam us 5-te auto v lpg a 6-te bude taky,proc platit dvojnasobek,kdyz to jde za polovinu 8-)
čtyři nohy je jistota s hondou cr-v r.v.97 LPG 95kw

Odpovědět