Nemáte taky podobnou zkušenost? Případně jak jste ji vyřešili?Jediný „vážný“ neduh jsem objevil po týdnu, kdy tři dny nepřetržitě lilo (parkování venku). Podlaha plná vody, vybírat se mohlo kýblem (posléze zjištěno, že proto se toho údajně předchozí majitel zbavoval). V tu chvíli jsem pochopil, proč většina aut tohoto typu má zoxidované kovové úchyty sedaček k podlaze kabiny. Do auta teče a jedná se o výrobní chybu karoserie! Kdo garážuje, to ani nepozná, protože pod nepropustný podlahový koberec se vejde možná kýbl vody, než to začne přetékat dovnitř.
Zevnitř kabiny pod předními sloupky nahmátnete na levé straně téčkový svár karoserie a tudy přes vnitřky blatníků kape dovnitř odváděná voda ze skel a střechy právě při parkování – vědro za noc. Na pravé straně to máte horší, je tam přišroubována spousta agregátů. Problém jsem vyřešil během jediného víkendu – odstrojení vnitřku (sedačky, plastové obložení, koberec podlahy) cca 1-2 hodiny, lokalizace problému cca 15 minut, odstranění problému (rezistin, tmel, páska) cca 10 minut, ale vysoušení celý víkend. Musím to zaklepat, od té doby s vodou žádný problém!
Díky předem